Levering og Returvarer

Levering

Hvornår får jeg mine varer?

Din ordre bliver ekspederet indenfor 24 timer (hverdage). Du modtager din pakke 1-3 hverdage efter bestilling.

En bestilling som er afgivet på en helligdag, vil blive behandlet den følgende hverdag.

Kan jeg afhente min bestilling?

Kattnakken Danmark ApS har showroom på Bellevuevej 7A, 2930 Klampenborg. Her har du mulighed for at komme og afhente din bestilling efter aftale.

Hvad koster fragten?

Ved køb over 599,- giver vi fragten, såfremt du får den leveret til en pakkeshop.

Det koster 40 kr. at få sendt din bestilling til nærmeste pakkeshop (du vælger selv det sted, der passer dig bedst). Hvis du vil have leveret pakken til døren med GLS koster dette 53 kr. Disse priser gælder for Danmark.

Forsendelser til udlandet: Ved alle forsendelser til Grønland, Færøerne og lande i Europa pålægges DKK 175,- til dækning af forsendelsesomkostninger på pakker op til 5 kg. Ved pakker over 5 kg. pålægges et beløb pr. kg. Vi kontakter dig altid med pris inden vi sender ordren.

Jeg glemte at hente min pakke

Hvis pakken ikke bliver afhentet indenfor tidsfristen eller der er oplyst forkert leveringsadresse eller anden mis-information, bliver bestillingen sendt retur til Kattnakken Danmark IVS. Kunden pålægges at betale gældende strafgebyr på 250,00 DKK, som pålægges af Post Danmark. Derudover må kunden betale fragt for en ny forsendelse.

Jeg har oplyst forkert adresse

Du er selv ansvarlig for, at dine kontaktoplysninger er korrekt anført med rigtig adresse, mail og mobil nr. for at posten skal kunne finde frem. Hvis pakken ikke bliver afhentet indenfor tidsfristen eller der er oplyst forkert leveringsadresse eller anden mis-information, bliver bestillingen sendt retur til Kattnakken Danmark IVS. Kunden pålægges at betale gældende strafgebyr på 250,00 DKK, som pålægges af Post Danmark. Derudover må kunden betale fragt for en ny forsendelse.

Hvis du opdager fejlen indenfor 20 min. efter afsendt bestilling, kan du sende en mail til
info@kattnakken.dk og så vil vi gøre alt hvad vi kan, for at rette fejlen og få pakken sendt afsted med rigtige oplysninger og indhold.

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Kattnakken Danmark IVS bruger DIBBS til at håndtere betalingerne. Det er en tryg og sikker betalingsmåde, som bruges af netbutikker over hele verden, hvor du kan betale du med VISA eller Mastercard.

Der er også mulighed for at betale med Mobile Pay via netbutikken.

Alle priser er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

Ordre

Jeg lavede en fejl i min bestilling

Hvis du opdager en fejl i din bestilling indenfor 20 min. efter afsendt ordre, kan du sende en mail til
info@kattnakken.dk
Vi vil gøre vores allerbedste for at få ordren korrigeret, inden vi sender pakken til dig.

Retur og reklamation

Hvis du mod forventning modtager en vare, du ikke har bestilt eller som er skadet/defekt, erstatter vi naturligvis varen eller refunderer beløbet, du har betalt.

Giv os venligst besked ved at sende en e-mail senest 8 dage efter du har modtaget varen. Varen skal derefter returneres til os (medmindre vi informerer dig om andet). Returvaren skal være i ubrugt stand, i den originale emballage samt indeholde alt tilbehør og etiketter, som er fastgjort på tøjet. Portoen refunderes til din konto.

Hent returseddel her

Retur

Hvis du ønsker at bytte din vare, skal du betale omkostningerne forbundet hertil.

Du har 14 dages fuld returret. Returvaren skal være i ubrugt stand, i den originale emballage samt indeholde alt tilbehør og etiketter, som er fastgjort på tøjet.

Du har 7 dages returret på udsalgsvarer.

Fortrydelsesret
Når du handler hos Kattnakken.dk har du 14 dages fortrydelsesret. Du skal hurtigst muligt meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
Fortrydelsesretten gælder fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag el. lørdag forlænges fristen til den førstkommende hverdag.

Returvaren skal være i ubrugt stand, i den originale emballage samt indeholde alt tilbehør og etiketter, som er fastgjort på tøjet.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Du skal sende os en mail på info@kattnakken.dk

Hvis du fortryder købet, skal varen tilbageleveres til:
Kattnakken Danmark IVS, Bellevuevej 7A, 2930 Klampenborg

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Dvs. varerne skal returneres i original emballage og beskyttende indpakning. Der må ikke påklæbes adresselabel direkte på varen eller den originale emballage, da varen i så fald ikke vil kunne sælges videre til fuld pris. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Når du ønsker at bytte din vare, skal du betale omkostningerne forbundet hertil.

VIGTIGT
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt købet. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Dokumentation for dit køb

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. Hvis det er en gave du har modtaget, skal varen have byttemærke på.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, får du tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Vi behandler returvare hurtigst muligt og tilbagebetalingen kommer senest 8 dage efter modtagelse.
Beløbet bliver altid tilbageført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du ikke have taget varen i brug, eller på anden måde beskadiget den.
Hvis du fortryder dit køb, og varen er i dens oprindelige stand, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt, tilbage.
I tilfælde af en forringelse af varen, som skønnes at varen ikke længere er i salgbar stand, hæfter du for denne og beløbet bliver fratrukket totalsummen.

Reklamation
Hvis du modtager en vare som er skadet eller i stykker, erstatter vi naturligvis varen eller refunderer beløbet, du har betalt.

Giv os venligst besked ved at sende en e-mail senest 8 dage efter du har modtaget varen. Varen skal derefter returneres til os (medmindre vi informerer dig om andet). Returvaren skal være i ubrugt stand, i den originale emballage samt indeholde alt tilbehør og etiketter, som er fastgjort på tøjet.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 30 dage efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@kattnakken.dk.

Ved berettiget reklamation refunderer vi fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger for at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle fragtomkostninger til returnering af varen, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 200 kr. for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.